fredag 16 december 2011

64 timmar kvar


av skolprojektet. Kl 16 på måndag måste det lämnas in. Idag satt jag framför datorn mellan kl 9-18 och även om det kändes som att det gick långsamt, gick det i alla fall framåt. Mot kvällen började jag dock bli sugen på att motionera lite, så det var bra att jag var tvungen att röra på mig lite.

Det blev promenad med kortare joggingintervaller i 1 timme och 21 minuter. Maxpulsen var 170 och i snitt fick hjärtat slå 133 slag i minuten. I och med att jag körde lågintensiv träning i hela 81 minuter borde jag ha fått igång fettförbränningen denna kväll. Enligt min trogna träningskompis (min pulsklocka alltså) förbrände jag 734 kalorier.

Jag ska försöka röra på mig/träna imorgon också även om jag vet att jag kommer att behöva jobba en hel del.

1 kommentar: