fredag 9 december 2011

Två vilodagar i rad


Enligt planering skulle jag ha vilodag i onsdags och det hade jag också. Igår var det dock tänkt att jag skulle träna box och cirkel,men jag var inte alls sugen och mådde dåligt över att inte ha gjort framsteg i mitt skolprojekt vilket gjorde att jag kände mig stressad.

Jag har verkligen försökt att hitta en form till min byggnad, men av någon anledning lyckas jag inte. Jag tror att det kan bero på att jag inte tycker att projektet är särskilt roligt vilket gör att jag inte är nöjd med något jag gör alls. Jag räknar dagarna fram till jullovet... är så less på skolan. Det ska bli så skönt att kunna släppa allt som har med skolan att göra och bara tänka på sådant som jag vill göra i några veckor.

Min mage har inte trivts med situationen heller: har haft en konstig och jobbig känsla i flera dagar. Kan det vara så att jag har fått stressmage? Jag måste söka information om det efter skoldagen.

Jag ska nu träffa en av mina lärare, sedan kommer vi att ha föreläsning och seminarium under dagen, men jag hoppas kunna komma härifrån runt kl 14-14:30 och gå på Latino ikväll. Jag behöver verkligen lyckohormoner!

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Snabbvisit i sthlm näst-nästa vecka, kan du luncha den 19:e eller har du skola då?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tyvärr :o( Jag har deadline kl 16 den 19:e och slutkritik hela dagen den 20:e så det kommer inte att gå... jag är ledsen!

    Hur länge är du här? Den 21:a skulle passa mig om du fortfarande är i stan då!

    Kram

    SvaraRadera