söndag 11 december 2011

Det blev inte flera pass än förra veckan


även om jag hade hoppats på det och planerat så. I torsdags var jag inte sugen på att träna eftersom det inte hade gått bra med skolprojektet och ville gärna jobba på det. I fredags var det sedan tänkt att jag skulle gå på Latino, men eftersom jag var tvungen att sitta kvar i skolan alldeles för länge, hann jag inte. Därför blev antalet träningspass detsamma som v48.

Fysisk träning – 7 pass:
  • Badminton
  • Latino
  • Box
  • Promenad/jogging x2
  • Cirkel
  • Stavgång
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • HathaYoga
Vilodagar:
  • Onsdag
  • Torsdag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 4245 kcal

Hur många gånger jag lyckas träna en vecka beror ganska mycket på hur mycket jag har i skolan. Nästa vecka lär bli väldigt intensiv eftersom jag har deadline kl 16 på måndagen den 19 december. Det betyder att jag måste vara klar med alla diagram, ritningar, interiör- och exteriörbilder, 3D-vyer senast kl 12 på måndag för att hinna sätta ihop presentationen och skriva ut den på två planscher i storlek A0.

Det bästa vore förstås om det enda jag behövde göra på måndag var att printa, men så blir det tyvärr aldrig. Jag kan ju försöka göra så mycket som möjligt under veckan men jag kommer säkert att behöva jobba på helgen och göra klart det sista på måndag förmiddag för jag vill hinna träna också. Vi får se hur många pass jag kommer att hinna med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar