lördag 31 december 2011

Några bilder


I torsdags unnade jag mig massor. Först var jag på manikyr och pedikyr som jag verkligen behövde.


Så fort nagellacken hade torkat skyndade jag mig till frisören där jag bad om flera ljusa slingor och att några cm skulle bort. Jag är riktigt nöjd med resultatet. Här ser Ni en dålig mobilbild som jag tog på väg från frisörsalongen till den efterlängtade ansiktsbehandlingen:


Egentligen hade det varit smart att inte ha ansiktsbehandling direkt efter att ha fixat håret men det var den enda tiden som passade... och ansiktsbehandlingen var riktigt skön och 2,5 timme lång. Vanligtvis har jag inte mycket problem med min hy men så mycket som jag hade stressat under hösten, var det välbehövligt att rengöra huden på djupet, sova under en mask ;o), få ansiktsmassage och ögonbrynen plockade, samt både ögonbrynen och fransarna färgade för att de ska rama in ögonen bättre. En sömnig bild från i morse med några ”morgonringar” under ögonen kan jag bjuda på:

Och så får Ni två bilder från gårdagens morgonpromenad:



Tyvärr fick jag skavsår på båda hälarna som inte känns bra alls under promenaden, så nu måste jag komma på något bra sätt att skydda de områden eftersom jag vill gå på Step Styrka som börjar 10:30.

2 kommentarer: