onsdag 21 december 2011

Varken eller


Det blev varken spinning eller yoga idag. Jag ägnade dagen åt att fixa julklappar, medan jag också fick presenter.

Ett paket med premier från ToppHälsa kom med posten idag:


Body butter och schampo från The Body Shop, samt en tränings-dvd med två träningskvarter för Fettförbränning & koordination och Rumpa, ben & stabilitet. En skiva som jag kanske tar med mig till julsemestern i Ungern och testar.

Vad det gäller julen brukar många vara oroliga för maten. Det hade kanske varit så för mig också om jag inte hade ätit så dåligt som jag har gjort de senaste dagarna. Med tanke på all skräpmat som jag stoppat i mig under slutspurten av skolprojektet kommer julmaten att kännas som detox. Det ska bli gott med ungerska maträtter á la mamma.

Men jag har också lovat mig att röra på mig varje dag. Så imorgon när jag packar resväskan, ska träningskläder med och jag funderar på att ta med stavarna också om de får plats i resväskan.

1 kommentar: