söndag 11 december 2011

Ungerskt bröd


När jag startade datorn och skulle kopiera informationen från pulsklockan till datorn efter eftermiddagspromenaden hade vi internet igen. Skönt, fast jag tycker fortfarande att det inte är okej att internetleverantören behövde två dygn för att lösa problemet... nåväl, nu kan jag i alla fall återigen surfa som jag vill.

Som sagt blev det ytterligare motion idag i form av promenad/jogging inomhus. Snittpulsen blev den samma som i morse, men eftersom den här gången varade ”träningen” i 58 minuter blev kaloriförbrukningen högre: 521 kcal. Det betyder att totalt har jag förbränt 948 kalorier genom motion idag.

Det var ju riktigt bra eftersom jag var sugen på lite ungerskt bröd idag och det är tyvärr vitt bröd som inte är särskilt nyttigt och ökar kaloriintaget. 

Bilden har jag lånat härifrån.

Men desto godare är det i mitt tycke ;o). Jag kunde njuta av smaken med gott samvete efter dagens tre motionstillfällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar