tisdag 13 december 2011

Vad ska man säga?


Jag är sliten, trött, längtar efter jullovet och kände mig helt slut när jag kom hem från skolan. Jag hade hunnit gå på både Yoga (kl 18-19) och Latino (kl 19-20), men jag orkade inte. Så fort jag kom hem slocknade jag och sov i 2,5 timme. Det är inte bra alls, men tyvärr har flera tisdagar sett ut på liknande sätt denna höst.

Hoppas verkligen att vårens skolschema och träningsschema kommer att bli lite mer synkade så att Latino-passen inte är på samma dagar som handledningarna i skolan. För det är något som jag är riktigt ledsen över: att jag ofta inte hinner till Latino eller inte orkar gå efter en lång dag i skolan.

Imorgon kommer jag att försöka träna och helst vill jag göra det utomhus. Jag känner ett behov av frisk luft så en promenad skulle inte vara helt fel. Därför hoppas jag att det inte kommer att regna för mina fötter blir blöta av minsta lilla vatten i mina gamla löparskor (jo, jag vet, jag borde satsa på ett par nya – och bättre – löparskor) och jag gillar inte blöta fötter.

Jag har i och för sig ett par walking-skor i Gore-Tex-material från Reebok men trots att de redan är 1,5 år gamla, får jag fortfarande blåsor och skavsår av dem (spelar ingen roll vad jag har för strumpor... verkar vara något fel på uppbyggnaden av skorna runt hälen eller på mina fötter) så jag kan inte ha dem heller även om de skulle i alla fall hålla fötterna torra. Stora problem... jag vet :o/

Nej, nu ska jag sluta tänka på hinder och problem och bestämmer mig för att ta en promenad under morgondagen oavsett väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar