torsdag 22 december 2011

Kunde inte låta bli att


  • åka till skolan idag... eller jo, jad hade kunnat, men jag ville dit för att skriva ut några bilder i bra kvalité som jag vill ta med mig imorgon.
  • köpa något mer än jag hade tänkt på IKEA. Jag gick in för att köpa en ram till en av bilderna som jag hade printat, och självklart köpte jag med mig annat också... inte för mycket som tur var.
  • äta lunch på Sushikungen när jag ändå var så nära. Efter en god misosoppa och en lyxig laxtemaki åt jag 10 fantastiskt goda sushibitar:

Tyvärr tror jag att det här var mitt sista besök på Sushikungen för i år, men jag kommer att äta där även nästa år!

Nu ska jag slå in några julklappar och börja packa resväskan. Jag får bara inte glömma att jag är inbokad på (antagligen årets sista) Latino ikväll. Jag vill verkligen inte missa passet!

2 kommentarer:

  1. GOD JUL Suzan Sushiprinsessa!

    Sz du är en god vän till oss och gärna vilja att SZ och SUZ besöker oss! Kram Kram

    SvaraRadera