torsdag 29 december 2011

Jag har träningsvärk


Inte för att jag har tränat sedan långpromenaden i söndags... nej, jag har bara relaxat och tagit det lugnt. Anledningen är att jag var på massage igår. Så otroligt skön den var!

Idag har jag en träningsvärkliknande smärta i övre delen av ryggen där jag också brukar ha ont med jämna mellanrum. Där har jag mina triggerpunkter som självklart hittades igår... därför är känslan av träningsvärk inte konstig alls denna torsdagsmorgon.

Jag borde verkligen gå på massage mer ofta. Kroppen mår så mycket bättre och känns mer avslappnad efteråt.

Idag kommer jag att ha en busy day med manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling och klippning. Det blir inga drastiska förändringar, men hela jag måste fräschas upp lite. Nu väntar frukost i lugn och ro, samt en snabb dusch. Kl 10 kommer jag att börja med att låta händerna och fötterna bli omhändertagna.

2 kommentarer: