söndag 25 december 2011

Inte ens en vecka kvar av 2011


så det här blir det sista söndagsinlägget för i år.

Början av den gångna veckan handlade mycket om skolan. Onsdagen och torsdagen ägnade jag åt att fixa julklappar som jag inte hade haft tid för innan, så det var ganska stressigt fram till fredagen. Men sedan dess har det varit lugnt och det är precis vad jag behöver efter en jobbig höst.

Att denna vecka inte innebar många träningspass är ingen överraskning och ingenting jag är ledsen över heller. Det är bara att acceptera att det blev hela fem vilodagar.

Fysisk träning – 2 pass:
  • Latino
  • Promenad 80 min
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Vilodagar:
  • Måndag
  • Tisdag
  • Onsdag
  • Fredag
  • Lördag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 1353 kcal

Den kommande veckan tänker jag ta någon promenad och kanske gå på ett pass på Sydpoolen på lördag, men annars kommer de följande dagarna att handla om att umgås med familjen, träffa släkten och att ta hand om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar