torsdag 15 december 2011

Förutom att umgås med min familj


i en vecka (vilket ska bli väldigt trevligt) från fredag nästa vecka, kommer jag även att ta hand om mig själv i Ungern.

Manikyr, pedikyr och besök hos frisören väntar om exakt två veckor. Oh, vad det ska bli skönt! Jag har också bokat massage till mellandagarna. Och när jag ändå håller på och pysslar om mig själv så kan jag kanske också kolla om det finns möjlighet att gå på ansiktsbehandling.

Efter Ungern-resan har jag fortfarande tio lediga dagar fram till terminstart (om jag minns rätt från det preliminära schemat... vi har inte fått något exakt schema än) och jag har börjat fundera på hur jag kan utnyttja tiden på bästa möjliga sätt.

Apropå utnyttja, så kommer jag även idag att ta vara på tiden då solen är uppe och tänker gå en promenad vid lunchtid. Men fram till dess vill jag jobba effektivt i två timmar. Heja! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar