torsdag 22 december 2011

Efter mer än två veckor


hade jag äntligen tid och ork att gå på Latino ikväll och man ångrar aldrig när man går på detta pass. Det är alltid kul och man får så mycket positiv energi. Som jag har sagt förut händer det ofta att jag helt faller in i de latinamerikanska rytmerna och glömmer allt annat. Det kan man kanske kalla för avkoppling. Det är i alla fall riktigt skönt!

Idag var vi inte lika många på passet som vanligt vilket gjorde att man också hade utrymme för att ta ut rörelserna som resulterade i otroliga 732 förbrända kalorier. Ser man på maxpulsen (183) och snittpulsen (154) förstår man att hjärtat fick pumpa ordentligt.

Eftersom jag somnade på soffan i eftermiddags, måste jag nu verkligen slå in presenterna och börja packa. Tåget till Arlanda går tidigt imorgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar