lördag 17 december 2011

Nu är jag redo


för några timmar sittandes framför datorn. Jag har varit och tränat och jobbat igenom hela kroppen.

Stationerna såg likadana ut som för en vecka sedan, fast på vissa stationer lade jag på lite extra vikt. När jag körde sidoplankan, hade jag till exempel 2,5 kg istället för 1 kg i handen. På marklyft hade jag 25 kg på stången och det kändes mer på baksidan än förra lördagen.

Det var bra stämning i träningslokalen, alla jobbade på otroligt bra och peppade varandra. Inte konstigt att man lyckas ta i och utmana sig lite extra. Pulsen hölls hög hela passet: 144 i snitt och 182 som max.Kaloriförbrukningen blev 643 kalorier så jag kommer att behöva äta en näringsrik lunch för att orka arbeta med skolprojektet.

Dagens cirkel var det sista lördagspasset inför julen och därför hade vi julmusik idag. Det var kanske det som gjorde att tills det var dags att gå hem efter träningen hade morgonens regn övergått till snö. När jag lämnade Sydpoolen snöade det ordentligt och det har det gjort det sedan dess. Trevligt!

1 kommentar: