torsdag 1 december 2011

Känner Ni ibland att Ni behöver få ut Er aggression?


Så kände jag i eftermiddags när mitt ritprogram kraschade gång på gång och fick till slut hela datorn att hänga sig. Med tanke på att jag har delkritik imorgon och massor av arbete kvar blev jag riktigt uppgiven men framför allt arg. Dels för att jag inte kommer att hinna klart med allt som jag hade tänkt att visa imorgon men också för att jag kände att jag inte skulle ha tid att träna.

I morse hade jag ju fortfarande hoppats på att köra dubbelt idag, men efter datakrångeln insåg jag att det inte skulle gå. Men för att kunna avreagera mig lite bestämde jag mig för att gå till ena passet i alla fall. Vilken tur att ett av passen hette BOX! Det var precis vad jag behövde.

Det var ju helt perfekt att få slå och sparka på mitsar, ta i allt man orkade och föreställa sig att mitsarna var de dumma program som inte vill fungera som de ska. Att Veronica inte skrattade ihjäl sig åt mitt fighter-face har jag svårt att förstå, men hon ville väl vara snäll mot mig...

Nu sitter jag framför datorn igen och med tanke på hur mycket jag kommer att jobba i natt lär jag säkert äta upp en stor del av de 563 kalorier som jag förbrände under Boxen, men jag har inget val... det finns vissa ritningar/diagram som verkligen måste bli klara.

1 kommentar:

  1. Ja jag ville nog vara snäll och inte bryta din koncentration :D
    Jag tycker det var lite lite slå idag, känns som att man fick ta ut sig mer förra veckan. Tiden bara flög förbi ju, förstod inte alls att passet var slut när hon sa det, tyckte vi precis börjat :/

    Hoppas på nya färska tag nästa vecka med mer slag och mer fighter-face-miner :D

    Sov gott!
    Kram Veronica

    SvaraRadera