söndag 18 december 2011

Det är redan 4:e advent...


vilket också betyder att det är söndag idag och på söndagkvällar brukar jag reflektera över den gångna träningsvecka. Denna söndag känner jag mig rätt nöjd faktiskt. Jag lyckades genomföra de flesta träningspass jag hade planerat.

Det är endast tisdagsträningen (yoga+latino) som uteblev då jag kände mig väldigt trött och tog en välbehövlig ”powernap” på 2,5 timme istället... 

Idag blev det inte någon motion heller, men det var väntat eftersom deadlinen för mitt skolprojekt är imorgon. Jag fortsätter jobba nu och hoppas att jag kan ha en minst lika bra träningsvecka v51 som jag hade v50:

Fysisk träning – 6 pass:
  • Cirkel x2
  • Stavgång (utomhus) x2
  • Promenad/jogg (inomhus) x2
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass

Vilodagar:
  • Tisdag
  • Söndag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 4101 kcal
Hoppas att jag kommer att hinna sova inatt... jag vill orka träna imorgon kväll efter att ha lämnat in projektet!

1 kommentar: