söndag 15 januari 2012

3,5 timme lunch och 15 minuter shopping


I morse vaknade jag med huvudvärk och ställde därför in morgonyogan, men efter en huvudvärkstablett och någon timme till under täcket mådde jag tillräckligt bra för att gå på en lunchdejt. Efter ungefär två månader lyckades Mia och jag äntligen sätta oss ner och prata.


Vi träffades 11:45 på Nancy´s där vi valde att äta färsk pasta med kyckling och curry. Inte riktigt GI-mat, men riktigt god var den.


Eftersom vi inte har träffats på länge hade vi väldigt mycket att prata om. Och när vi väl tittade på klockan visade den 15:07.

Då skulle Mia gå till Stadium och köpa en ryggsäck för att byta ut sin gamla. Jag bestämde mig för att följa med henne och det borde jag kanske inte ha gjort. Bland alla färgglada kläder hittade jag självklart två som jag gärna ville ha. Linnen i två av mina favoritfärger: turkos och korall.



Egentligen är det tights jag borde ha fler av, men det är så mycket lättare och därmed också roligare att köpa linnen och toppar. Dessutom är linnen billigare än tights...

1 kommentar: