torsdag 19 januari 2012

Snart är det helg

och då ska jag laga mat för idag var jag tvungen att äta lunch ute.

Kyckling med cashewnötter
Det var i och för sig riktigt gott, men trots att jag lämnade kvar hälften av riset innehöll det säkert väldigt mycket kalorier. Dessutom är det mycket billigare att ha matlåda med sig...

På eftermiddagen var jag så fokuserad på några ritningar att jag helt glömde bort tiden och när jag tittade på klockan var jag verkligen tvungen att skynda mig hem för att byta om, packa ner duschgrejer i väskan och hinna till passet som skulle börja 18:30.

Jag var faktiskt riktigt duktig på att skynda mig för jag var utanför gruppträningslokalen redan 18:22 redo för ett tufft pass. Och det var hård träning med många stationer där vi körde kondition. Inte konstigt att maxpulsen blev så hög som 208. Efter 56 minuter kunde jag också konstatera att snittpulsen var 149 och att kaloriförbrukningen denna kväll hamnade på 665 kcal.

Efter passet satte jag och T oss i bastun och pratade en stund. Det var väldigt trevligt att i lugn och ro kunna snacka om lite allt möjligt.

Väl hemma blev det en sallad med massor av grönsallad, tonfisk, ägg, edamamebönor, rödlök, cocktailtomater och kapris, samt lite dressing.


Nu börjar ögonlocken kännas tunga så jag ska alldeles strax lägga mig för att ladda batterierna inför morgondagen. Sedan väntar helgen!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Salladen så riktigt god ut :) Sov gott nu! kram

    SvaraRadera