torsdag 5 januari 2012

God morgon!

Jag som annars brukar vara morgonpigg trivs inte riktigt med att säga god morgon när klockan närmar sig 12 men tyvärr så vaknade jag inte förrän för ungefär en halvtimme sedan. Inte är jag pigg eller utvilad för det... nej, jag sov väldigt dåligt inatt.

Först tog det ungefär 1,5 timme att överhuvudtaget kunna somna, sedan sov jag en kort period och var vaken en längre, sov en kort stund igen och vaknade igen och hade svårt att somna om. Så höll det på hela natten medan jag kände varje hjärtslag i näsan och i bihålorna och försökte andas genom munnen...

Efter en kopp te och frukost känns det faktiskt som att jag inte är lika täppt i näsan som igår, men jag mår långt ifrån bra så Afron som jag hade planerat för idag var jag tvungen att avboka för några minuter sedan.

Om jag kommer att orka med morgonpromenaden imorgon känns också tveksamt men i helgen har jag inget val. På lördag kommer jag att röra på mig två gånger i ungefär 45 minuter och på söndag kommer det att handla om ca 50-minuters motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar