tisdag 31 januari 2012

Ojdå

Januari är visst slut snart... otroligt hur fort tiden går trots att jag inte har haft så roligt. Beslut om mina studier har tagit upp mycket av min tid, jag har sovit dåligt, varit förkyld, känt mig trött, haft bröstsmärtor och huvudvärk, samt sötsug.

Den sistnämnda gjorde att jag åt mycket onyttigt mellan måltiderna under denna månad. Själva måltiderna kan jag faktiskt inte klaga på: jag har ätit mycket grönsaker och proteiner och dragit ner på kolhydraterna, men jag måste se till att alltid ha med mig nyttiga mellanmål.

Mot sötsuget och tröttheten hoppas jag kunna få hjälp av kromtabletter och Supervitalis från Holistic. Och för att hålla mig frisk kommer jag att dricka en röd antioxidantdryck om dagen i februari. Paketet med dessa nyttigheter är på väg till mig nu och beräknas levereras den 2 februari.

Jag hoppas orka/hinna träna mer nästa månad än vad jag gjorde i årets första månad:

Fysisk träning – 18 pass:
  • Latino x3
  • BodyCombat
  • Promenad/jogging x11 (inomhus)
  • BodyPump
  • Cirkel x2
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • PowerYoga
Antal vilodagar:
  • Vill helst inte räkna ihop
Jag borde även börja med mina sköna utomhuspass och få in flera yogaklasser i träningsschemat. Eller förväntar jag mig för mycket av mig själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar