torsdag 5 januari 2012

Det känns som julafton


I ena paketet jag hämtade ut idag låg det klädesplagg som jag kommer att använda när jag tränar:



En top, två linnen (ett av dem med luva) och ett par tights skickades från Lund igår. Det var vännen Suzan som skickade paketet eftersom hon såg att jag gärna tränar i färgglada kläder. Trevligt med de röda detaljerna på byxorna och det turkosa trycket på ryggen på det svarta linnet:


Ett till paket väntade på att bli öppnad på eftermiddagen:


I det låg ett mycket mindre paket. 


Jag förstår aldrig varför man behöver en sådan stor kartong när innehållet är bara en fjärdedel av dess storlek... men jag är i alla fall väldigt glad för att jag nu har fått min nya mobil.

Jag hade haft min gamla Nokia i tre år och den har tyvärr strulat mycket på slutet så det kändes som att det var dags för en ny mobil. Jag har varit en Nokia-tjej hittills men nu har jag alltså bytt till Sony Ericsson och hoppas att jag kommer att bli nöjd. Än så länge tycker jag mycket om min nya leksak och därför stryker jag en punkt från listan här bredvid.

Önskan om färgglada träningskläder får vara kvar eftersom jag känner att jag aldrig kan ha tillräckligt många av dem...

1 kommentar:

  1. Kul med en ny lur! (Förstr nu vem mailet och inbjudan kom ifrån ;) Hoppas kläderna passar! kram!

    SvaraRadera