söndag 1 januari 2012

Jag har ganska lite koll på veckodagarna


Det blir ofta så när jag har jullov, påsklov eller sommarlov och idag tänkte jag inte heller på att det är söndag. Jag kan konstatera att jag inte motionerat särskilt mycket under veckan som har gått så det är inte så konstigt att vågen visade den siffran den visade i morse.

Fysisk träning – 2 pass:
  • Promenad
  • Step Styrka
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Vilodagar:
  • Måndag
  • Tisdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Söndag
Träningstid totalt:
  • 2 timmar 22 minuter och 22 sekunder
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 1417 kcal
Inte många pass denna vecka men jag anser att jag var duktig med träningen under 2011. Det känns som att träningsåret var lyckat med hela 362 pass/motionstillfällen.Det betyder självklart inte att jag tränade nästan varje dag. Jag hade många vilodagar, till och med tre viloveckor, men tycker om att kombinera olika pass. 

Det kan handla om konditionspass med styrkepass, konditionspass med yoga, styrkepass med yoga och jag deltog även i olika event då man kunde testa flera olika pass på en och samma dag, så många gånger körde jag dubbelpass, till och med trippel ibland. Varför lyckades jag inte gå ner i vikt? Jag tror jag vet svaret... och jag tänker berätta det imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar