tisdag 3 januari 2012

L-A-T-I-N-O


Det roligaste passet som finns. Det är verkligen väldigt kul och jag får så mycket glädje och energi av att dansa. Jag vet inte varför, men idag kändes det ännu roligare än vanligt. Kanske beror det på att jag inte har dansat sedan den 22 december...

Kanske var det också därför som jag jobbade riktigt hårt idag. Jag lät hela kroppen dansa och medan jag gjorde det märkte jag träningsvärk även i bålen. De härliga latinamerikanska rytmerna höjde temperaturen i träningslokalen och även min puls som var 155 i snitt och 183 som högst. Kaloriförbrukningen landade på 735 kalorier och jag kände mig rätt hungrig efter passet.

Som tur var hade jag en del av smoothien kvar så jag drack den medan jag tillagade middagen som blev stekt kotlett med ungsbakade grönsaker enligt planerna. Resten av crème fraichen från igår hamnade också på tallriken... och i magen så småningom.


Nu väntar ett skönt bad och en kopp te. Sedan tittar jag kanske på The Holiday som visas på TV3 just nu. Ännu en film som jag tycker om och även har hemma, så det gör inget om jag bara ser slutet. Funderar också på att se matchen mellan Sverige och Finland i JVM i ishockey... får se om jag lyckas hålla mig vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar