söndag 1 januari 2012

Årets första pass


låter sig väntas på. Men inte länge till, hoppas jag. Jag hade tänkt att ta en promenad idag som uteblev och som jag vill hinna med imorgon istället. Det kan inte skada med lite frisk luft, känner jag.

Dessutom är jag inbokad på en yogaklass på kvällen. Denna första vecka är det fortfarande julschemat som gäller på Sydpoolen, och jag tänker köra följande pass på Actic:
  • Måndag: Yoga
  • Tisdag: Latino
  • Onsdag: Yoga
  • Torsdag: Afro
Dessutom hoppas jag hinna följande:
  • Måndag: morgonpromenad
  • Fredag: morgonpromenad
  • Lördag: promenad/jogging inomhus

Handla måste vi också göra eftersom kylskåpet är ganska så tomt i dagsläget. En lista med nyttigheter måste skrivas ikväll och innan morgondagen är slut måste kylen, frysen och skafferiet fyllas på. Självklart åker vi till mataffären efter en måltid så att vi inte köper med oss sådant som vi blir sugna på bara för att vi är hungriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar