måndag 16 januari 2012

Vet inte om jag orkar


Jag är inbokad på två pass ikväll: Latino och BodyCombat. Latino är mitt favoritpass och BodyCombat är något jag har testat förut och därför har sett fram emot att få gå på även på Sydpoolen. Idag är det dags för första klassen.

Ca två timmar innan första passet ska börja vet jag ändå inte om jag kommer att delta. Jag tror att jag vill gå, men när jag tänker efter är jag faktiskt inte så säker. Dessutom känner jag mig väldigt trött och har egentligen ingen energi.

Jag måste bestämma mig inom en timme... fram till 17:30 har jag möjlighet att avboka Latinon och 18:29 är sista chansen att avboka BodyCombaten... Jag ska ta det lite lugnt nu framför teven och fatta ett beslut.

2 kommentarer:

  1. Jag har ofta den känslan innan träning. Men det brukar ju kännas bra när man väl är iväg!

    SvaraRadera
  2. Visst är det så! Precis det hade jag i tanken när jag bestämde mig för att träna ;o). Snart kommer en rapport om kvällens pass.

    SvaraRadera