onsdag 18 januari 2012

Några punkter kvar på listan


Men vissa kan jag redan bocka av:
  • Research – lite har jag gjort i alla fall och det får räcka för idag, jag fortsätter imorgon
  • Tv-tittande – det får faktiskt också räcka snart... jag vill inte fastna framför apparaten för länge
  • Middag – det blev lite kyckling, bacon, grönsaker och crème fraiche

  • Te – jag drack en blandning av grönt och vitt te med smak av granatäpple och gojibär och massor av antioxidanter
Väldigt gott!

Andra skjuter jag upp till imorgon:
  • Research –resultatet av sökningen ska sammanställas
  • Möte – förbereda mig inför fredagens möte
På listan över saker jag tänker göra ikväll har jag två punkter kvar:
  • Varmt bad – det är skönt och avslappnande, men jag måste avsluta med lite kallare dusch för att hjälpa kroppen att sänka temperaturen, då är det nämligen lättare att somna
  • Läsning – ingen kriminalroman nu på kvällen... då vill jag bara bläddra vidare hela tiden och kommer aldrig att somna, det får bli någon tidning/magasin om träning med korta artiklar
Just det, jag tänker också somna tidigt idag!;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar