tisdag 31 januari 2012

Snacka om att förstöra för sig själv

Ibland undrar jag hur dum jag kan vara? Hur kan jag glömma att jag blir åksjuk om jag inte koncentrerar på vägen eller inte sover när jag åker buss?

Kanske glömde jag det för att jag var glad över att jag inte var för trött efter skolan och skulle också hinna till träningen. Att inte känna sig tvungen att vila ögonen på vägen hem i kombination med att jag gärna vill veta fortsättningen på boken nedan var inte bra alls.


Boken har verkligen varit intressant, därför ville jag fortsätta, men snart blev jag illamående och ville bara komma hem utan att kräkas. Resan kändes som en evighet men jag överlevde. Att kliva av bussen var otroligt skönt och att få frisk luft kändes också bra, men att gå hem från bussen var en utmaning eftersom jag hade fått problem med balansen... det blev inte riktigt raka vägen hem.

Att inte kunna dansa och hoppa med en sådan känsla var jag tyvärr tvungen att inse, så det blev inget pass ikväll. Väldigt irriterande!

Men nu blev jag i alla fall påmind om att inte läsa när jag åker buss så jag kommer inte att göra om det. Imorgon kommer jag säkert att fortfarande minnas det och jag ska se till att inte göra andra misstag heller som kan hindra mig från att träna.

Ikväll tar jag det lugnt, dricker vatten och äter nyttiga kolhydrater för att lugna magen, men imorgon tänker jag ge järnet på BodyCombat:en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar