söndag 22 januari 2012

Helgen är över inom några timmar

och dessa timmar tänker jag utnyttja på ett bra sätt: genom att åka till Sushikungen med Veronica alldeles strax, äta en god middag och sedan gå på bio. Träning kommer jag inte att ägna mer tid åt denna vecka. Därför tänker jag redan nu sammanfatta veckans träning.

Fysisk träning – 6 pass:
  • Latino
  • BodyCombat
  • Cirkel
  • Promenad/jogging (inomhus) x3
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass

Vilodagar:
  • Tisdag
  • Onsdag
  • Söndag
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 3866 kcal
Nästa vecka tänker jag gå på BodyCombat igen. Dessutom vill jag förstås dansa Latino och köra Cirkel. I och med att jag inte har varit på yogaklasser på ett tag, hoppas jag även kunna göra det v4.

Vad har Ni att se fram emot nästa vecka?

1 kommentar:

  1. Nästa vecka ser jag fram emot all träning! Längtar efter ny vecka o att fylla kalendern med pass =)

    SvaraRadera