torsdag 19 januari 2012

Måste fortsätta göra så här


Igår kväll kröp jag ner under täcket innan kl 22 och runt 22:15 släckte jag lampan. Jag tror att det bara tog några få minuter att somna. Så här borde det alltid vara för sedan sov jag oavbrutet i ca 9 timmar. Det var välbehövligt! Ändå kan jag inte påstå att jag var helt utvilad i morse, men det beror inte så mycket på den här natten som på nätterna innan...

Igår skrev jag att jag inte ville träna för att inte vara uppe i varv flera timmar efter den roliga Combat:en och det kändes som ett bra beslut, men ikväll tänker jag gå på Cirkel och hoppas att jag kommer att kunna somna ändå.

Efter passet planerar jag att duscha på Sydpoolen, sedan sätter jag mig i bastun och värmer kroppen en liten stund. Tanken är att avsluta kvällen på Actic med en något kallare dusch och förhoppningsvis kommer också den korta promenaden hem hjälpa till att sänka kroppens temperatur en aning. Bara så mycket att jag ska kunna somna tidigt ikväll också.

Nu väntar lunch och sedan arbete på eftermiddagen. Mentalt laddar jag redan nu inför cirkelträningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar