fredag 25 februari 2011

Både bra och mindre bra mat

har intagits idag.

Bra mat: Kyckling tikka masala till lunch. Hur gott som helst! Att jag hade sällskap av Mia gjorde lunchen ännu bättre. Trevligt att luncha med en kompis :o)

Onyttig mat: Det blev både semla och lite godis på eftermiddagen :o(

Dessvärre kunde jag inte gå på box idag eftersom jag har ont i ena axeln...

MEN imorgon tar jag nya tag. Ett beslut har fattats om morgondagens träning och det blir varken det ena eller det andra alternativet som jag skrev om tidigare i veckan.

Eftersom jag inte tränade idag, har jag bestämt mig för att gå på aerobics enligt alternativ B men att kombinera detta med step-up istället för yoga.

Lördagens träningspass blir säkert intressanta med gästinstruktör på både aerobics och step-up. Det lär bli jobbigt och svettigt också, men jag ser verkligen fram emot träningen!

Kalorier ska brännas, konditionen ska förbättras och muskulaturen ska förstärkas!

Jag tränar från kl 11:30 imorgon. Vad gör ni då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar