lördag 19 februari 2011

Sex

minuter sen var jag till Combaten idag pga broöppningen. Passet skulle börja 11:30. Jag var vid bron som ligger ca 200 m från gymmet 11:11 och precis då öppnades den. Jag fick sitta i bilen i 16 minuter tills jag äntligen kunde köra vidare. Sen fanns det naturligtvis ingen parkeringsplats, så jag fick parkera längre bort.

I och med att jag var vid entrén 11:32, kunde jag inte hämta ut min biljett, men jag smög in på passet, och det var inga problem. Det var en annan tjej som också var sen av samma anledning. Jag var i alla fall glad att jag kunde vara med och ”boxas mot mig själv”. Det var ett roligt och svettigt pass som brände 623 kcal.

Efter passet tog jag en snabb dusch, torkade mig med hårfön eftersom jag inte lyckades ta med mig någon handduk, och konstaterade att jag slapp p-bot trots att biljetten gick ut många minuter innan jag hann till bilen...skönt ;o)

Slutet gott allting gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar