söndag 13 februari 2011

Törnrosa...

har vaknat. Dock inte efter 100 år, utan efter 12 timmar, men ändå. Ja, denna helg har blivit lite konstig vad det gäller tider.

Natten till igår sov jag knappa 6 timmar, sen hade träningstiderna på gymmet ändrats och så somnade jag runt halv 6 i soffan igår kväll eftermiddag.

Detta efter att jag hade varit och förbränt 678 kalorier genom att gå och jogga på eftermiddag, och ätit middag med en god semla som efterrätt.

Jag sov i soffan till strax efter kl 19, då jag förflyttade mig till sovrummet där jag fortsatte sova till kl 5:26 imorse. Det kändes konstigt att vakna så tidigt en söndag, så jag vägrade lämna sängen förrän klockan visade 6.

Nu har jag ätit frukost, mannagrynsgröt med kanel och druckit Provivas juice med hallon och granatäpple...så god!!!

Om ca 2 timmar ska jag träffa Mia. Vi ska äta frukost tillsammans, sen ska vi gå på ett yogapass som börjar kl 10. Hoppas verkligen att hon inte kommer att bli arg på mig för att ha övertalat henne för att träna kl 10 på en söndag, när väckarklockan börjar ringa om en liten stund ;o)

Nu ska jag försöka vara duktig här hemma: vika tvätt, diska...jo, vi får se vad jag hinner med.

Hoppas att ni har en underbar söndagmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar