torsdag 3 februari 2011

Maten idag...

blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Till frukost hade jag mannagrynsgröt med honung och kanel, sen åt jag 1 päron till mellis...so far so good.

Men sen kunde jag inte äta lunch samma tid som jag brukar äta, blev därför jättehungrig och hade ju inte heller mått så bra, så jag kunde inte låta bli att köpa den goda semlan jag åt efter lunchen sen.


Blodsockernivån höjdes snabbt men sen sjönk lika fort, så då var jag för hungrig för att inte äta lite mellanmål på eftermiddagen också.

Men till middag försökte jag äta något nyttigt. Det blev kyckling med ångkokt broccoli och vitkål.

Med tanke på dagens matintag kan det vara svårt att tro, men den senaste tiden har det gått ganska bra med maten. Hoppas att idag bara var ett undantag och att jag imorgon kan vara duktig igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar