söndag 27 februari 2011

Förmiddagen

var jätteskön. Jag vaknade utvilad efter 8,5 timme i drömmarnas värld, och åt 2 räksmörgåsar till frukost...gott!

Efter frukosten gick jag till gymmet för att göra solhälsningar, trianglar, balans- och stretchövningar och för att andas långa djupa andetag. Yogapasset resulterade i 179 förbrända kalorier.

När jag kom hem, var både diskmaskinen och tvättmaskinen färdig, så det var bara att tömma dem, fylla på torktumlaren och hitta något att fylla magen med. Jag fixade lite kycklingfilé med grönsaker som uppskattades av både min man och mig.

Nu är det dags att återigen fylla diskmaskinen och det finns naturligtvis mer kläder att tvätta också. Sen blir det en banan till mellanmål innan jag går iväg till gruppträningslokalen igen.

Mellan kl 14-15 kommer jag att stå där och följa Juans instruktioner och dansa till härliga latinamerikanska rytmer. Det var senast den 8:e februari jag var på Latino, och denna långa period utan det här fantastiska passet har faktiskt gett mig lite abstinens. ;o)

Efter Latinon kommer jag att fylla på med proteinsmoothie innan det blir dags att jobba lite och gå/jogga i några timmar denna söndag kväll.

Hur har er söndag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar