torsdag 17 februari 2011

(.), (!), (?)

(.) Det är skönt att ha jobbet på gångavstånd från hemmet: man får lite vardagsmotion både på morgonen och efter jobbet. Dessutom slipper man oroa sig för problem i kollektivtrafiken eller i biltrafiken.

(.) Lasagne med sallad är god (lunchen idag).

(.) En bra sport-bh är a och o för brösten. Jag märker det på träningarna där jag hoppar mycket.

(.) Om jag ska ha något vitt under fötterna, väljer jag vit sand före snö.

(!) 656 kcal brända på aerobicsen!

(!) Jag vill ha ett gult träningslinne! (Instruktören på aerobicsen hade ett som var jättefint.)

(?) Varför är det så vissa dagar att man har sovit tillräckligt många timmar på natten, men känner sig ändå inte utvilad på morgonen?

(?) Hur kommer det att gå med träningen under sommaren då jag inte är i stan och inte kan gå till gymmet som vanligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar