måndag 28 februari 2011

Smärta

kan vara både bra och dålig.

Efter helgens fysiska aktiviteter har jag träningsvärk i mina ben och det är ju en skön smärta. Jag tycker om att ha lite träningsvärk, för då vet jag att musklerna har fått jobba på träningen/träningarna.

Däremot gillar jag inte smärtan som jag nu haft i min axel i flera dagar...jag förstår inte riktigt vad det beror på och vad jag ska göra åt det. Det är verkligen inte roligt att ha ont. Jag borde nog kolla med min naprapat om jag kunde besöka henne någon dag...helst igår ;o)

Dessutom måste jag bestämma mig för vad jag ska göra med kvällens träning. Jag är inbokad på FYS, men just nu känns det inte som någon bra idé att köra. Nåväl, jag har några timmar på mig att fatta ett beslut.

Nu väntar jag på att äggklockan ska signalera att maten är färdig så att jag kan fylla på med lite energi innan jag ger mig in i byggnadsmaterialens värld.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar