torsdag 24 februari 2011

Fun, relaxing, boring

Aerobics: roligt pass som vanligt. Idag körde vi koreografin för tredje gången (om två veckor kommer koreografin att ändras lite, spännande :o) ) och eftersom jag redan hade lärt mig alla steg, så kunde jag lägga på armar, hoppa mer redan från början. Detta gjorde träningen mer effektiv och jag hade en maxpuls på 173 och medelpuls på 151. Kalorier brända: 649 kcal. FUN!

Antistress Yoga: avslappning på högsta nivå och jättebra träning för ryggen. Eftersom jag ofta har ont i övre delen av ryggen och i axeln, är övningarna vi gör på detta kundaliniyoga-pass väldigt nyttiga för mig. Att man under hela klassen fokuserar på andningen gör att man verkligen kan slappna av. RELAXING!

Fys & Självförsvar: för två veckor sedan dök inte intstruktören upp (hörde inte ens av sig), förra veckan fick vi mejl om att passet var inställt eftersom han befann sig utomlands och hade problem med flyget, idag satt vi återigen där och väntade på att äntligen få testa självförsvar och köra lite fys, men han dök inte upp idag heller...och hörde inte av sig heller...BORING!

Det är inte gymmets fel att en instruktör inte sköter sig, men jag hoppas att de nu kommer att göra något åt det här, för det här har verkligen inte fungerat.

Efter besvikelsen hade jag varken lust och ork att vara kvar på gymmet och duscha där, så idag väntar ett varmt bad här hemma ;o)

2 kommentarer:

  1. Maila o klaga! Sådär får det inte gå till!

    SvaraRadera
  2. Nej, verkligen inte! Vi sa till i receptionen att det inte är acceptabelt och jag bestämde mig redan då för att mejla också...lika bra om de får höra det från flera håll ;o)

    SvaraRadera