onsdag 2 februari 2011

En trevlig onsdag...

Jag var på lunchdejt med Suzan och åt fantastiskt god sushi.
Det blev en bentolåda som inte bara såg god ut utan smakade riktigt bra också.


Sen shoppade vi "lite".
Jag köpte ett par spinningskor och ett par fitnesskor.
Det är alltid kul att köpa träningsgrejer...jag blir så motiverad varje gång.

Jag har kört spinning några gånger, men fick ofta ont i fötterna vilket berodde på att jag körde med vanliga skor som var för mjuka. Men med dessa nya spinningskor kommer jag inte att kunna klaga på smärta. Jag kommer att testa dem nästa onsdag. Längtar!!!



Mina gamla fitnessskor har blivit ganska slitna och det kändes som att det var dags att skaffa nya och när ska man göra det om inte när man kan köpa dem på rea ;o)


Middag åt jag med en annan kompis, sen dömde jag och min man en innebandymatch på kvällen. Detta var dagens motion som resulterade i 640 förbrända kalorier...inte illa alls, tycker jag.

1 kommentar: