tisdag 8 februari 2011

Latino...

är nog det roligaste passet som finns.

Idag var det ändå tveksamt om jag skulle kunna ta mig till träningen pga träningsvärken. Trots smärtan gick jag dit och man ångrar aldrig att gå på Latino.

Detta pass har en fantastisk bra stämning, härlig musik, glada människor som är där för att ha kul. Man glömmer ofta att det faktiskt är träning vi håller på med eftersom det är så himla roligt. Sen har vi en underbar instruktör, Juan som får oss att skratta men också att jobba hårt. Jag blir verkligen peppad på hans pass och njuter av att dansa.

Att jag dessutom förbättrar min kondition och stärker mina muskler gör passet inte sämre. Idag hade jag en maxpuls på 187 och en medelpuls på 145, så jag förbrände 665 kcal.

Jag mår helt fantastiskt efter att ha kört Latino.

Hur mår ni ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar