torsdag 10 februari 2011

Vilodag, vilodag, vilodag...

är något jag borde ha haft i tisdags, när träningsvärken var som värst efter FYS-passet i måndags.

Jag vet ju att vilodagar är viktiga för kroppen för att kunna återhämta sig, men jag kunde inte missa Latinon i tisdags. Jag älskar ju det passet och det är värt att ha smärta för det några dagar längre ;o)

Ikväll kan jag inte heller ha vilodag :o) Det beror på att det är ett nytt pass som startar idag och dessutom vill jag gå på de två passen som jag brukar gå på på torsdagar.

Så först blir det aerobics, sen en lugn antistress-yoga med mycket stretch. Det är nog precis vad min kropp behöver just nu, och efter yogan kommer jag att testa det nya passet som heter Självförsvar & fys som jag verkligen ser fram emot.

Vad tränar ni ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar