torsdag 10 februari 2011

Dagens...

  • träning: aerobics och yoga; fys & självförsvar blev tyvärr inställt, instruktören dök inte upp, vilket säkert beror på vädret. Hoppas bara att han inte råkat ut för någon olycka.
  • kaloriförbrukning: 540 kcal (aerobics)
  • beslut: imorgon tar jag vilodag, min kropp förtjänar det.
  • färg: även om de flesta skulle kanske gissa vitt med tanke på all snö, så kan jag berätta för er att dagens färg är TURKOS:


Hur jag lyckades matcha allt på det här sättet vet jag inte men turkost blev det. Det är en härlig färg som får mig att må bra. En härlig blandning av den gröna färgen som är harmonins färg och lugnets blå färg.

Och för er som är intresserade av färgterapi kan det vara intressant att veta att turkos skyddar mot negativ påverkan, hjälper kroppens och själens läkningsprocess, gör det lättare för oss att kommunicera, samt har en lugnande effekt precis som den blå färgen. En underbar färg, eller hur?

  • fråga: varför är det så att vilket håll man än går åt, så blåser vinden snön rakt in i ansiktet på en?

1 kommentar:

  1. snygg outfit! o trist att instruktören inte dök upp :(
    kram!

    SvaraRadera