lördag 19 februari 2011

Bubblor

kan vi tyvärr inte göra i badkaret hemma, men visst vore det skönt med ett bubbelbadkar ibland. I vattnet, jag dricker, har jag däremot bubblor. Jag skulle nog inte kunna leva utan bubbelvatten, så jag är väldigt glad för att vi har sodastream hemma ;o).

Att spackla gick väldigt fort eftersom det bara var (många men) små ojämnheter i väggen som skulle spacklas över, så jag har redan hunnit bada. Som sagt så var det utan bubblor, men med badsalt och skum och skön musik till.

Denna skiva innehåller musik som vi brukar ha på kundaliniyogan under den långa vilan på slutet. Jag blir så avslappnad varje gång att jag bara var tvungen att ha skivan hemma för att kunna njuta av musiken när jag än vill.

Nu kommer jag att fortsätta lyssna på den medan jag nyfiket läser vidare denna bok:


Natti!

1 kommentar:

  1. Nu går det att kommentera lättare! =)
    sov gott o tack för idag! kram!

    SvaraRadera