onsdag 9 februari 2011

Spårlöst borta

En av mina sport bh:ar har försvunnit. Jag har ingen aning om när och var, men det är inte okej... framför allt för att de 2 sport bh:ar som jag hade kvar inte räckte till. Jag tränar ju nästan varje dag och det är svårt att hinna tvätta dem till nästa tillfälle då de skulle behövas. Så jag var tvungen att köpa en ny bh idag och den fick verkligen inte bli svart, utan jag valde pink :o).

Sen är det så att jag upptäckte igår att mina träningskläder inte är särskilt färgglada, har ett svart, ett grått linne...okej ett pink också, men mina nya skor är svarta och mina träningsbyxor är naturligtvis också svarta (för att få min stora bakdel att verka mindre), och det kändes rätt tråkigt utan färger... Färger gör mig gladare så jag bestämde mig för att köpa ett turkost och ett blått linne också.

Men nu får det inte shoppas flera sportrelaterade saker på ett tag.

På eftermiddagen måste jag skruva fast klossarna på mina spinningskor för att göra dem redo inför kvällens utmaning...

men först måste jag plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar