söndag 6 februari 2011

En jobbig men bra dag

Som jag skrev igår, skulle jag gå, jogga mycket idag också och så blev det (6 ¾ timmar motion). Dagens kaloriförbrukning är 2811 kcal tack vare detta.

Men det finns något som är ännu bättre: jag var väldigt duktig med maten under hela dagen; något som jag vill fortsätta med nästa vecka.

Med helgens enorma kaloriförbrukning kom jag upp i en total kaloriförbrukning på 7622 kcal under veckan trots att jag inte kunde träna i torsdags och i fredags eftersom jag inte kände mig frisk.

Jag känner mig ganska seg i benen just nu, halsen är fortfarande inte helt hundra och jag har haft lite hosta i 2 dagar men hoppas att jag kommer att kunna genomföra träningarna som jag planerat in till nästa vecka. Vill verkligen inte slarva med maten heller.

Nu väntar ett varmt bad och lite läsning, sen är det så att jag faktiskt redan nu kan höra min kudde ropa på mig ;o)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar