söndag 20 februari 2011

Snart är vi inne på vecka 8...

och denna kommer jag att inleda i Dalarna dit jag åker om ca 1 timme. Jag har packat färdigt och kunde inte låta bli att lägga ner träningskläder i väskan i hopp om att kunna träna imorgon kväll.

På tisdag blir det ingen träning, eftersom det är då jag åker hem på eftermiddagen/kvällen. Detta innebär att jag missar ett av mina favoritpass (latino) :o(. Men en vilodag skadar nog inte eftersom jag tränade varje dag den gångna veckan.

Innan jag åker, tänkte jag göra en summering av v7.

Fysisk träning – 9 pass:

  • Poweryoga
  • Fys
  • Step intervall
  • Afrodans x2
  • Zumba
  • Aerobics
  • Box
  • BodyCombat

Mental träning – 1 pass:

  • Antistress-yoga

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 5521 kcal
Träningsvärk:
  • Till och från; just nu i armarna.

1 kommentar: