måndag 7 februari 2011

Stödstrumpor inför kvällens träningar

Stödstrumpor är fantastiskt sköna. Efter helgens påfrestningar var benen sega redan igår kväll och det kändes inte bättre när jag vaknade imorse. Därför bestämde jag mig för att ha mina Compression-strumpor på mig idag och vilket bra val det var.

Det känns som att vaderna verkligen får en chans att återhämta sig och det behövs om jag ska kunna träna ikväll.

På måndagar går jag vanligtvis på Zumba (55 min) och Yogalates (55 min), men idag tänkte jag prova på andra pass.

Först ska jag på Poweryoga (70 min). Jag har provat det förut och tyckte mycket om denna yogaform, men nu är det en ny instruktör som har passet så det ska bli intressant att se. Hon sägs vara jätteduktig i alla fall. Efter yogan väntar FYS-pass (70 min). Även detta är ett pass som jag hade gått på förut, men det var för kanske 1 år sedan och då var det kortare också (55 min). Jag ser fram emot denna ”experiment-kväll” ;o)

Nu ska jag äta lunch med en tjej som jag lärde känna på gymmet. Det ska bli trevligt!

Vad gör ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar