fredag 9 september 2011

Återhämtningsvecka har det blivit


Jag har inte tränat något i veckan. Jättekonstigt och rätt tråkigt faktiskt. Dock har jag försökt få in mycket vardagsmotion i mina dagar. Gick mycket i Szolnok, när vi var hemma: valde att gå istället för att ta bussen oftast.

Sedan jag började gå i skolan i Stockholm har jag också gått från skolan till T-Centralen varje dag förutom igår då jag had migrän. Från Arkitekturskolan till Centrastation är det ca 2,5 km. Inte så dåligt, tycker jag!

Dessutom väljer jag trappan istället för rulltrappan på stationerna. På morgnarna då jag ändå tar tunnelbanan för att hinna till skolan, går jag alltid även om det bara finns rulltrappa som vid T-banestationen vid Tekniska Högskolan; jag orkar faktiskt inte stå och vänta på att trappan ska ta mig upp. Jag har ju starka ben så varför inte använda dem?

Jag har också varit på massage denna vecka, så de senaste dagarna har verkligen handlat om återhämtning även om jag inte direkt planerade det så.

Ikväll väntar en lyxig middag på Sushikungen


Suzan har bjudit in sina vänner för att ha en trevlig kväll tillsammans och äta god sushi. Det kommer säkert bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar