tisdag 27 september 2011

Om jag känner mig avundsjuk idag?


Kanske lite:
  • Mia som nu står i gruppträningslokalen och följer Juans steg.
  • På Veronica som gör samma sak: dansar Latino. (Dessutom gör hon det på sin födelsedag. GRATTIS!)
  • På Suzan som har tagit steget som jag hade tänkt på i mer än en månad men inte tagit – kör detox.
Jag gläds naturligtvis åt att Mia och Veronica kan vara med på Latinon, men jag vill ju också... och jag hade kunnat om vi hade lyckats hålla oss till schemat i skolan. Vi skulle ha slutat kl 16 idag. Då hade jag till och med hunnit gå på Step innan Juans pass.

Men nej... när det kommer till presentationer är det jättemånga som har problem med att hålla sig till tiden. Vi i min grupp övade till och med innan presentationen så att vi skulle veta om vi var tvungna att korta ner den eller så, men andra respekterar inte att de ska hålla sig inom tidsramen...

Därför slutade vi ca 65-70 minuter för sent idag vilket räckte precis för att göra det omöjligt för mig att hinna till Sydpoolen i tid. Jag vill inte klaga men jag tycker att det är väldigt tråkigt. Träningen är viktig för mig och Latino är ju en av mina favoriter om inte min absoluta favorit.

Självklart är jag också glad för att det verkar gå jättebra för Suzan. Det motiverar mig faktiskt för att ta tag i den biten. Jag testar kanske detox efter ToppLoppet. Kan inte skada att rensa kroppen lite efter att ha bl.a. ätit många kanelgifflar. Det har tyvärr också blivit kebab och pizza någon dag...

Känns som att jag behöver lite bättre planering. Med skolan verkar det dock vara lite svårt, men jag ska försöka. Planera in när jag jobbar i skolan, när jag tränar, när jag lagar mat och fixar matlådor (då blir det ingen snabbmat heller), när jag tvättar och sådant... och så ska jag rensa kroppen från och med måndag. Nu har jag bestämt mig! Nu kör vi!!!

1 kommentar:

  1. Tack gulliga du! Jag saknade dig på passet! Förstår att du måste varit jätte irriterad när presentationerna drog ut på tiden. Men nästa vecka så hoppas jag att du är med! Du får berätta mer för mig om den där Detox grejen sen när vi ses. Det låter intressant!

    Förresten, jag har försökt skicka meddelande tillbaks till dig, men eftersom 3 har STRÖMAVBROTT, så fungerar inte min mobil *grr*

    Kör du bootcamp på torsdag?

    Stor kram!!
    Veronica

    SvaraRadera