söndag 25 september 2011

WorldClass, SATS, Actic


Jag tränade på dessa gym den här veckan. Det var en riktigt lyckad träningsvecka med roliga klasser, rätt mycket träningsvärk och många förbrukade kalorier. Så här kan jag sammanfatta v38:

Fysisk träning – 6 pass:
  • BodyCombat (WorldClass)
  • BodyPump (WC)
  • Dance (WC)
  • Core pulse (SATS)
  • Functional Moves (WC)
  • Dance Aerobics (Actic)

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1pass:
  • Fitness Yoga (hemma)

Antal vilodagar:
  • 2st

Kaloriförbrukning genom motion:
  • 3205 kcal

Nästa vecka är jag tillbaka på hemmaplan och tränar på Actic Sydpoolen de kvällarna jag kan. Tyvärr hinner jag inte imorgon och kommer troligen inte kunna träna på onsdag heller, men på tisdag, torsdag och fredag vill jag röra på mig för att ha en bra uppladdning inför ToppLoppet som väntar på lördag. Även på söndag skulle jag vilja motionera. Hoppas att allt går som planerat!

1 kommentar: