tisdag 20 september 2011

Vad händer med min kropp?

Jag vaknade ju innan halv fem imorse. Sedan dess har jag hängt kläder på tork, fixat lite här hemma, åkt till Stockholm, varit i skolan, tränat, varit i skolan igen, och på studiebesök vid Telefonplan.

Jag kom hem strax innan halv åtta och borde ju vara rätt trött, men det är jag verkligen inte. Jag känner mig hur pigg som helst. Detta trots att jag inte dricker kaffe, cola och annat som innehåller koffein.
Socker skulle ju också kunna hålla mig vaken men det har inte blivit mycket av det heller. Lite i en smoothie som jag hade som mellanmål på eftermiddagen, men förutom det kan jag inte komma på något mer.

Problemet med att vara vaken så länge är att jag behöver mer energi, vilket betyder att jag måste äta mer... det vill jag inte, men jag vill ju inte vara hungrig heller. Tror Ni att lite varm mjölk kan hjälpa mot hungern? Jag har hört att det ska hjälpa en att somna... jag tror att jag provar det, jag vill ju ändå lägga mig. Hoppas kunna somna och sova gott och länge.

Just det, för Er som undrar så har jag redan träningsvärk. Just nu känns det i hela ryggen och på båda sidorna av överkroppen (sidoplankan var riktigt jobbig, men den är effektiv också). Visst låter det bra med smärta pga träning? Jag tycker att det är jätteskönt! ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar