lördag 17 september 2011

Bra beslut kan fattas även mitt i natten


När jag vaknade 3:19 inatt kändes halsen inte bra alls. Jag försökte somna om, men efter en timme var jag fortfarande vaken. Då började jag bli hungrig också. Halsen hade säkert varit gladare om jag inte åt men jag  var tvungen att ta en macka (annars hade jag aldrig kunnat somna om) medan jag avbokade dagens pass.

Sedan tog jag en till halstablett för att lugna min hals och efter ytterligare 20-30 vakna minuter lyckades jag somna om till slut.

Jag vaknade nyss och halsen känns faktiskt bättre och jag tänker på dem som nu har svettats på Cirkel-passet i en timme och på dem som ska på Yoga snart... Jag hade kunnat vara en av dem och det hade varit väldigt kul, men det var duktigt att avboka båda klasserna och låta kroppen arbeta mot förkylningen istället.

Jag fortsätter "kampen" idag och hoppas kunna vara med på morgondagens Walking och Yoga.

Och vem vet, jag kanske tar en promenad denna fina lördag när det verkar vara så soligt. Frisk luft kan väl inte skada?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar